Followers

Monday, April 29, 2013

Pet Bed Murah!!! Tapiiii.....


Alahai sayangnya, sayang seribu kali sayang, rasa nak nangis guling-guling, sendiri punya silap, camne boleh terleka sampai tak terperasan expired date dia.Masa mula-mula aku ternampak promotion ni dekat MilkAdeal, aku dah teruja giler dah, dah lama aku tercari-cari Pet Bed yang cantik dan murah macam ni, selalu aku servey kat Pet Shop, harga semua RM80 ke atas, pernah dulu beli yang murah punya untuk "arwah" kucing aku Momo..Tapi dia tak suka sebab Pet Bed tu keras tak gebu, maklumlah murah..Bila dah start bela Laura Stella ni, aku selalu jugak servey yang murah-murah, tapi tak jumpa, paling murah pon RM50hengget camtu, tapi biasanya time dia murah tu lah poket aku tengah nazak..hahaha..Tapi bila aku ternampak promotion ni kat email haritu, aku terus rasa nak beli, murahh giler RM29.90 je.Tapi entah kenapa aku boleh hold dulu, sebab aku ingat promotion tu lambat lagi tamat..Adoiii..vongokknyer..


Last-last semalam lepas bodek Abi nak beli, terkejut berok lah aku bila keluar macam gmbar kat atas ni..Haaa "I'm Missed It"!!!!Oh Noooo.....Frusttt menonggeng aku..Aku punya frust tu macam aku plak yang beria2 nak tidur atas Pet Bed tu..hahaha...Laura relax je, takde pon nak nangis-nangis bagai, aku plak yang terlebih emo, konon nak buat seperais untuk Laura, tapiii alahaiii tak kesampaian, sorry sayangg..Nanti tunggu angah kaya and tak kedekut sikit, baru angah beli katil yang gebu untuk Laura ok..hikhikhik



Baru berangan nak sambar kaler pink untuk Laura..Laura kan gigirl, haruslah kaler pink, barulah terserlah ciri-ciri ke"betinaan" dia tu..kihkihkh..Padahal tuan dia yang lebih2..hahahaha..Pet Bed ni yang selalu aku servey kat Pet Shop, memang range harga standard RM89++ camtu.Sebab tu bila ternampak promosi ni, naik juling sekejap mata aku, macam tak percaya, mana nak dapat Pet Bed cantik dengan harga yang murah camtu..Perghhhh sumpah rugiii giler aku...Cian Laura, tak dapat katil baru..


Ada 5 kaler yang menarik, tilam dia pon nampak gebu, kalau Laura tido dalam tu kompom bom meletup sebelah telinga dia pon , dia takkan sedar..Alahaaiiii frusttt nyer tak dapat beli..Acaner ni, bila MilkAdeal nak buat promotion lagi, Groupon taknak buat ke? Streetdeal ke??Alaaa menyesal nyer tak beli awal-awal..

Alaalaa, cian Laura, nanti kita beli katil baru yer..hukhukhuk

14 comments:

  1. bru tahu ada jual semua tu ... comelnya kalau dapat belikan my manja (kucing) ...murah pulak harga tu..

    ReplyDelete
  2. alahai..kesiannya laura..rajin ye bela kucing..saya memang tak rajin nak membela haiwan

    ReplyDelete
  3. alolololo...syioknye tengok laura tido pelo teddy...heheheh...sumpah!!bez giler name kucen sis neh...heheheh...geram lak tengok!!!!!

    ReplyDelete
  4. haha..kesian laura..laura pon pinky ya..boleh kawan neh =)

    ReplyDelete
  5. ada buat lg inform yui ya kak..mcm nak beli juga tu..cun..

    ReplyDelete
  6. rupanya nory pon peminat kucing...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum nory. hahaha comel gila Laura tidur dengan teddy bear. hehehe. rajin2 grab cepat kalau ada deals murah gini yang :)

    ReplyDelete
  8. amboi cantiknya tempat tdo laura..:)

    ReplyDelete
  9. Ala...sayangnya....cute. Xpelah xde rezeki Laura la tu tp next time jgn tangguh2 k.. hihihi

    ReplyDelete
  10. Takpe tggu deal akan dtg plak ek laura :)

    ReplyDelete
  11. comelnye laura..

    teringat kat kucing kita.. dha mati kene langgar. menangis dekat smnggu teringat dia.. huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  12. hahaha..comelnya peluk teddy

    erm..sue pun ade kucing nama Momo gak..dh arwah jgak..huhuh

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)