Followers

Wednesday, August 26, 2015

Ada sesiapa nak belanja titew kasut baru tak?muehehehehe

 
Ni laa kasut yang aku lenjan seharian kehulur-kehilir, ke opis pon pakai kasut ni, pergi jalan-jalan pon pakai kasut ni.Dah memang spesies yang sangat "taat setia" pada sepasang kasut je nak buat camno kan, aku bukan jenis yang suka kumpul kasut bebanyak dalam lemari.huhu.. Kalau beli pon bukan yang branded-branded, beli yang RM10 kat pasar malam je pon, paling grand pon beli kat Tesco, kahkahkahkahkah..Tapi yang murah tu lah tahan lama kooo...Mujur dapat kaki yang tak demand nak kasut Vincci ke, crocodile ke Crocs ke, kalau tak jahanammm poket..hahahaha..
 
Yang kasut dalam gambar ni pon beli time clearance sale kat NOSE..RM19 je sepasang..hahahaha..Janji adoo..Haritu masa kat opis, time punch card kena naik tingkat 2 macam biasa kena tanggal kasut, member sorang ni tegur "weyy tukarlah kasut tu, dah nazak bebenor dah aku nengoknya",,,hahahahha..Tak sentap pon, memang patut pon dia tegur gitu, memang dah semput pon, dengan tapak dah haus, berjalan pon senget-benget sebab tapak dah tak rata, hahahah cuma aku je jenis yang akan pakai sampai lebam, selagi boleh sarung aku lenjan je..Dah tak pikir apa dah..hahahaha..Bukan masalah kedekut, masalahnya memang aku spesis macam ni sejak azali, takleh nak kata apa dah,silalah paham..kahkahkah..
 
Tapi kalau ada yang konon-konon nak hadiahkan kasut baru untuk aku, kecik tapak tangan, lautan hindi aku tadahkan...ecewahhh...Calling-calling lah titew ek...acah mak labuu...gurau jelaaa..
 

7 comments:

  1. haha..samalah kita nory..dah btl2 lunyai baru tukar..:)

    ReplyDelete
  2. Betul..sama macam PC..sampai bila balik kampung mama bising..selipar ke kertas ni..tapak pun dan botak..

    ReplyDelete
  3. hhahaha I faham sebab I pun sama u.. kasut duk lenjan hat speansang tu la.. beli baru pun, tetap duj pakai hat rabak.. sebab dah sebati ngan tapak kaki kan hehehe.

    ReplyDelete
  4. saya pon,,dah tak boleh pakai baru terhegeh-hegeh gi kedai kasut

    ReplyDelete
  5. encik zul, sila bentang bajet kwangan.. hahaha..

    ReplyDelete
  6. iqi tlg blanje mama kasut plssss

    ReplyDelete
  7. Assalam nory,
    samaaaaaaaaa laaaa
    akak ni pun dok pakai kasut beli kat China RM10hengget sajork tau3
    dekat 2thn dah ni haaaa

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)