Followers

Friday, August 7, 2015

Manja atok


Mentang-mentang lah cucu bongsu.Kemain ko bolot kasih sayang semua orang ek.Orang kedua yang dak Iqy rapat selepas abah dia adalah atok dia.Tapi Iqy sebut 'Awuk'..puas ajar sebut atuk,last2 bunyi awuk je yang keluar.Okeylah tu asal ade bunyi..hahaha..Dengan nenek plak dia suka mengada2..very the 'attention seeker'..Suka buat-buat muka sedih nak suruh nenek pujuk..EEeee nyampahh taw..gedik sangat..pastu bila ajak balik,macam histeria terjerit-jerit taknak balik.grrrr..
Bila abah takde, atok plak jadi mangsa.Jenuh lah atok nak kejar waktu solat lagi,nak layan dia pakai songkok lagi.Dahlah tertonggok betul2 depan atok..Bila tegur suruh ketepi mencebik terus nangis..NAk suruh orang pujuk..Dia taw mesti nenek akan pujuk punya, kalau mama dia jangan harap nak pujuk.Nangislah ko sampai esok,sebab mama dah taw dah ko tu auta je lebih..hahahhah.

3 comments:

  1. Rahsia iqy dalam poket mama...hihihihi..

    ReplyDelete
  2. comel. Thaqif lagi super manja atok.dah pandai sebut atok ni.dgr motor atok balik je.dia terus panggil atok.suara dah la nyaring dok dapur pai depan dengar.

    ReplyDelete
  3. Assalam nory,
    bab solat tu mengucap jer la kan3

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)