Followers

Tuesday, August 25, 2015

Weekend yang malas, takyah masak, kite order je..

 
Ni citer pagi Ahad aritu, pagi sabtu kan dah bangun awal, malam tu plak lepak dataran putrajaya,bawak Iqy amik angin luar, dan kasik dia bebas berlari, lepak dengan family aku semua, sampai pukul 12 malam.Dah taw esoknya mesti bangun lambat, dak Iqy pon penat giler malam tu, berlari berpeluh-peluh, tidur static gitu je sampai ke pagi, penat sangat lettuew..Huhh..
 
Jarang dak Iqy ni bangun lambat, biasanya paling lambat pun pukul 8.30pg, tapi hari minggu kelmarin, pukul 11.30 baru bangun, tu pon mamai-mamai ayam lagi.Bila dah taw hari minggu tu akan bangun lewat sebab kepenatan, maka aku dengan bijaksananya (bijaklah sangat) telah meng'order', Nasi Ayam Goreng Bersepai ,nama diberi.Unik kan namanya..??hehehe..
 
 
Ini lah rupa empunya nama "Nasi Ayam Goreng Bersepai"..Sedap pulak tu..Sekarang ni semuanya dihujung jari, rasa malas nak keluar, call saje, syioott dah sampai depan pintu rumah.Kalau macam aku ni, sebab dalam kawasan yang sama, so tak dikenakan caj delivery, aku hanya bayar RM9.00 je, sampai betul-betul depan pintu rumah, tepat pada masanya..Wahhhh camni, tiap kali weekend kalau Abi kerja, bolehlah aku order..Takyah susah-susah nak masak..kikikiiiikikiii..
 
Ni contact number utk order Nasi Ayam Goreng Bersepai, kalau luar kawasan Puchong, aku tak sure berapa caj delivery nya...Better call sendiri tanya,.
 
Orang Puchong mesti familiar dengan Fanpage "Warga Puchong' kan.Kat pages ni memang best, banyak info-info terkini boleh dapat kat page ni..Nak jual barang kat sini pon senang, haritu aku iklan nak jual katil bayi terpakai kat sini, sekejap je dah ramai PM ..Respon yang menarik, jual apa pun laku kat page "WARGA pUCHONG" ni..Paling win yang jual makanan lah ,siap delivery lagi..Untong kan jadi WARGA PUCHONG ni..Mehla duduk Puchong,...heheheheheh... 

4 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)