Followers

Thursday, August 6, 2015

Hari tanpa boss

 
 Hari tanpa boss, sehari sebelum dorang dah plan nak pakai baju sama.Baju company je pon..Konon-konon  nak buat sessi fotografi la kekdahnya,tu yang pakai baju sama tu..hehehe..Ni gabungan department aku dan department supply chain..Aku under department R&S (Repair & Service) tapi duduk kat reception, maksudnya aku ni macam-macam benda kena buat, beg orang hilang pun aku kena amik tahu..Haishh..Perkenalkan dari kiri, aku, Kak Zila, Kak Honey,Aisyah dan Kak Lata.Ada lagi beberapa orang yang tak termasuk dalam gambar, sentap katanya lama sangat tunggu kameraman, kesudahannya kitorang tangkap gambar sendiri-sendiri..Yang sentap-sentap tiada didalam gambar..heheheheh..
 
 
Bokojoo lah kite dengan sekueknyo!!!! 
 

7 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)