Followers

Friday, August 7, 2015

Stock Makanan

 
Ni sebahagian stock makanan yang ade kat drawer meja aku, buat kerja sambil mengunyah memang feeell katekoo..Taw-taw je korek-korek dah habis dah..huhu..Kena plak time stress dengan customer, lagi laju lah aku mengunyah..Kalau tak cukup, rasa nak telan je customer ni sekor-sekor..huhuh..Marah bebenor ni.. 
 
Harini dah jumaat dah, yeaayyyy welcome Weekend..Balik kerja nanti , siap-siap terus balik kampong Abi.Nasib baik malam tadi aku dah siap-siap kemas baju masuk dalam beg, baju dalam bakul pon dah siap basuh siap-siap, so balik dari kampong nanti takdelah banyak kerja menanti dirumah..Bijakk kan..
 
Harini agak busy sikit lah, hangin jugaklah aku pagi tadi, tapi sekarang dah reda sikit,boleh tarik nafas lega, pikir positif je esok cutiii..Yeayyy..Hari jumaat kan memang semangat lain macam, mungkin sebab esok cuti, hari Jumaat kan sunat cantik-cantik dan wangi-wangi, aku pakai lah baju raya 2 tahun lepas, takdelah gorjess sangat pon, tapi boss kemain puji melangit, maluuunyaaa..Rasa nak sorok muka bawah meja..huhuhuhuh...

2 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)