Followers

Thursday, August 6, 2015

Lunch A&W dengan opismate

 
Belanja gambar menu yang tak berapa lengkap dulu,sebab berger aku lambat siap..Harini kitorang dapat rehat sama-sama, plan nak makan kat A&W yang baru buka kat Puchong Permai tu,,huhuhu..Lama tak makan A&W ni, sampai sakit perut aku minum sampai 2 gelas float, aku sorang je yang refill, opismate minum segelas je, pastu menderita sakit perut..hadoiii...
 
 
Ni opismate aku, Aisyah..Department Supply Chain..Tapi agak rapat jugaklah sebab suka gossip-gossip.hahaahah..Sebaya dengan aku dia ni.Tu senang masuk kepala dengan dia.
 
 
Ni kakak partner aku , duduk sama-sama kat front desk.Hari-hari dia lah yang sudi tadah telinga dengar aku mengadu domba pasal kerja..hheeheh..Ekceli tangkap gambar dia saja nak tangkap gambar pakwe kat belakang tu..muahahahaha....gataiii...Nak kenen-kenen untuk akak ni lah, yang still single mingle lagi ni..heheheeh.. gurauuu je..
 
Lepas lunch, singgah kedai kek beli kek untuk opismate merangkap anak boss, hensemm jugak boleh tahan, paling penting dia tersangatlah humble walaupon anak boss..huhuhu..Lepas dah beli kek, selamber balik opis dengan muka tak bersalah, padahal dah lambat setengah jam..Ko hingat ni opis bapak ko..hahahah..
 
 

4 comments:

  1. float a&w memang sape pun takleh lawan.. :))
    salam perkenalan nory

    ReplyDelete
  2. tetiba rasa nak minum air tu skg ***1.32am. hehehe

    ReplyDelete
  3. serius..dah brape thun agaknye xmkn a&w

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)