Followers

Friday, August 7, 2015

Terjebak dengan Dubsmash plak

 
Mueheheeee...Awal-awal dah gelak, sebab excited sangat main "minatang" Dubsmash ni..Taktaw macam mana boleh berkecimpung nak buat dubsmash.Ni kes giler-giler dipagi raya lah ni.Tak memasal lupa diri..Maka terhasillah video dubsmash pertama, dan meleret-leret sebab tetiba jadik gian plak..hahahaahah..Gasaklahhh ko..
 
 
Ni video Dubsmash pertama dari aku..Fefeeling kemain dipagi raya..Aku tengok sendiri pon geli-geli pusat aku..hahahah...malu sendiri..
 
 
And then melarat dengan adik-beradik semua..Abang aku pon boleh tahan jugak tahap kesengalan dia, sama je macam adik dia..Semua giler sama je 3 orang ni..hahahaha..
 
 
Haaaa dia dah start dah layan sengal dia sorang-sorang...HADOIIII...gasaklaaa ko labu....Nak tengok lagi pi terjah youtube aku..Aku dah upload kat sana..Buat kenangan...hehehee
 
 
 

4 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)