Followers

Friday, August 28, 2015

Bual kosong

 
Harini hari gaji, muka ada "nur" senyumm je memanjang..kikikii..Alang-alang hapdet entry, kite bual-bual kosong lah sikit.Haritu masa kat rumah mak, lepak borak-borak dengan mak n adik aku Tasha..Biasalah we all bertiga memang suka buat "ketupat" tiga beranak..Dengan mak pon jadikkk je buat kawan menjemah..Ada je gossip, kalau aku tak datang sehari, mesti mak aku wasaap ,"dik bila nak datang, ada gosipp ni"..Kemain mak haku kan..hahahaah..Alaaa gossip anak beranak,tak luak mana pon..
 
Mak aku cerita,
 
"Urmmm tahun depan, mak sunyi lah, Darwish dah start sekolah darjah 1, dak Abang pun sekolah pagi petang, Tasha pon maybe dah start keje or start belajar time tu..Ingat nak suruh papa ko berhenti lah, ada jugak mak kawan kat rumah"
 
Aku n Tasha mengangguk kepala tanda setuju.
 
"Urmm betul jugak tu,cian mak mesti sunyi nanti."
 
suasana sunyi seketika..krikkk krikkk kriikkk..
.
.
.
.
.
.
.
.
Tetiba aku mencelah.
 
"Haaaa apa kata mak bela hamster"..
muka konpiden habis sewaktu memberi cadangan siap angkat tangan lagi tu...
 
Wakakakakaakakakakak!!!!
 
Mak dan adik aku boleh bantai ketawa terbahak-bahak sampai berair mata dan sakit-sakit perut, apa yang kelakar sangat taktaw lah, tak bernas ke cadangan aku tu...?Sampai harini aku tertanya-tanya..hahahahaha..
 
 
*okbaii tu je nak citerr....
 

3 comments:

  1. bernas juga tu idea bela hamster tu...alaaa...suruh mak nory rehat sepuas-puasnya...layan tv... layan apa-apa yang patutlah...he he he....

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha...tak apalah..rehatkan badan..minda..boleh tumpu pada mengaji ke...

    ReplyDelete
  3. Assalam nory,
    eloookkkk sangat cadangan itu he3 :P

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)