Followers

Thursday, December 6, 2012

Menang 2 pass percuma "Istanbul Aku Datang"

Baru sekarang nak kongsi cerita kemenangan aku yang dapat 2 pass percuma..Giveaway ni aku join dari Facebook.Penganjurnya Lovely Rose Collection..Aku pon saje lah cuba nasib, tu yang ko tgk wall aku penuh dgn "share2" tu..Aku mmg suka join giveaway, walaupon selalu kalah, tapi bukan aku tak pernah menang.Rezeki ni kadang kita takleh nak jangka bile kite akan dapat..So, aku cuba pertaruhkan nasib, menang kalah belakang kira.Atleast aku mencuba..Sebelum2 ni pon pernah menang Pakej Honeymoon, menang Cash rm100,Menang baju, dan sebagainya..Walaupon takdelah banyak sangat aku menang, tapi ok lah dari tak pernah menang langsung kan..hehe..Syukurr..

Inilah rupa pass yang aku menang tu, satu pass sah untuk 2 orang.So, aku pergi dgn Abi lah, sape lagi..Sebelum nak pergi tebus pass tu, aku google tengok panggung mana yg still available lagi,sebab cerita ni kan dah nk hujung2 tayangan, so, hanya panggung2 terpilih je yang still tayangkan cerita ni.Aku check2 , tengok yg still available GSC Alamanda dengan GSC Times Square..Cantekkk sgt lah tu..Paling dekat Alamanda, so kitorang teruss shoot ke sana.Ingat ade pass boleh menonong masuk tanpa beratur, rupanya, huh!!! jgn haraplahh...Sila beratur pnjang okay..Urghhh...Gsc IOI tak de pon beratur pnjang cmni..Lecehh betuii..Then dah dapat tiket, kitorang dapat tiket betul2 second last dr screen, cer bayang kan macam mana sakitnyer pale aku dok tercongak mengadap screen..hehe..Nasib baik cerita die bestt and cumell sgt..

Oh yer, anyway terima kasih banyak2 buat Lovely Rose Collection kerana memilih saya sebagai pemenang pass ni..Korang semua kalau nak beli cadar yang cantik, lovely2, sweet gitu, murah dan berpatutan jangan segan silu utk ber"online" shopping disini..Lawati facebook Lovely Rose Collection sekarang..Korang takkan rugi and menyesal sebab cadar2 yg dijual sangat2 cantek, dan berpatutan harganya..Eikcewahh dah rupe jurucakap produk plak..hehe

12 comments:

  1. Assalamualaikum nory. rezeki kan.. bertuah awak :) takleh bayangkan tengok wayang sambil dongak kepala. perghhh sakit tu !

    ReplyDelete
  2. hamboii, untung lah menang . hihi , rezeki berpihak dgn awak. tahniah. hii

    ReplyDelete
  3. Oo.. hari Ahd tu nory g tengok wayang citer ni dapat tiket percuma yekk.. hehehhheee

    ReplyDelete
  4. wow...tahniah tau awak. kalau tiba2 rasa tak nak, mohon hulurkan kat saya tau. :P hehehehe

    ReplyDelete
  5. wahhh rezi sis cantik!!! Tahniah ye sis... hehehe

    ReplyDelete
  6. untungla.dpaat free

    sis pi beli sendiri jea..hehe

    ReplyDelete
  7. nadia belum tengok laggiiii. sedihkann T__T

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)