Followers

Saturday, March 30, 2013

Kes buang kucing di kawasan pembuangan sampah


Hahaha, tajuk entry tak boleh blah..Poyoo habis mengalahkan wartawan Karam Singh Walia plak kan..huhu..Harini pagi2 lagi aku dah pergi JPN sebab nak collect IC aku yang dah dekat 3 bulan aku tak collect2 lagi..Haishhh...Sebelum dorang buang IC aku kat tong sampah, adalah lebih baik aku pergi collect sekarang...huhuhu..

Ni aku sediakan sekeping gambar tombot pelupusan sampah barangkali...huhu..Aku nak korang cari kucing kat dalam gambar tu.Cer cari...cer cari....Kalau jumpa memang ko terer..

Haaa memasing juling mata cari kucing kan..Aku suruh cari kucing je taw, jangan ko pi cari semut plak, memang tak jumpa lah kan..
hehehee..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v  

OK FINE!!!!
mesti korang tak jumpa kan,
pada yang jumpa, tepuk tangan untuk diri sendiri...Memang takde hadiah pon nak bagi setakat ni..hehehe..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Ini jawapannya...nampak tak kucing tomeyy kaler hitam putih tu...Tomeyy kan Kak Ton..Eh tomeyy kan kucing tu...hehehehe




10 comments:

  1. saya jumpa tanpa tengok jawapan.... ^_^

    ReplyDelete
  2. bleh lak kaler dye lebih kurang same lak...huhuhuhh!!!

    ReplyDelete
  3. ada ker kucing tu sbnarnya..?haha

    ReplyDelete
  4. laaaa.. juling mata ai cari. heehheehhe

    ReplyDelete
  5. hak hak hak jenuh laaa tgk gambar ni cari kucing tuh..

    ReplyDelete
  6. heheheh.. thnax bg jawapan.. klu x mau teman gigit2 laptop teman sebab x dapat jawapannya.. huhuhu

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)