Followers

Monday, October 1, 2012

MC di hari Isnin

 
 
Salam pagi Isnin, harini aku MC, sbb badan ni arr rase dedau je.Perut pon memulas2 akibat layan kenduri on weekend ritu.Hurmmm..Mmg dah plan nk monteng pon arini, biasa lah ari isnin ni tahap kerajinan aku tu tersgtlah tipis.hahaha...Kbetulan plak perut tak sedap arini, mmg elok sgt lah aku MC arini.Kalau aku keje jgak, mau tercirit plak kt tangga opis, dahlah asyik kene turun naik tgga je.So, arini nk rehat kat umah je, lgpon hubby blk keje tengahari arini,blh lah bodek hubby gi dating2..hahaha..
 
Nsb baik ari jumaat aritu,aku dah setelkan smua document2 .Takdelah semak sgt meja aku nnt.Arini pon tak byk order, takdelah menyusahkan lady boss aku nk setelkan keje aku.hehehe...Sorry arr boss, i need a rest, stress lorr.Walaupon ramai sgka keje aku ni senang je, tp dr segi emosi dlman agak tertekan jgak ok.Bkn masalah dr boss, tp dr opismate yg perangai ntah pape.Smua keje tolak kat aku, yg depa dok goyang kaki.Geraammmm betoi,rase nk hempuk je.Haa arini aman sikit dok kt umah.huhuhu...Oklah nk smbung titon ni..Daaa
 
 

5 comments:

  1. selamat berMC ya puan nory...ekekekke...=)

    ReplyDelete
  2. MC di hari isnin mmg best kan..get well soon kayh nory..;)

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ye nory..bestnya dpt mc di hari isnin

    ReplyDelete
  4. Ida pun cuti hari ni.. layan cd smapai 5am.. terus tak kerja! hahahahahhah

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)