Followers

Wednesday, October 3, 2012

Handbag baru



Bukan nk tayang or menunjuk, just nk share je.Lgpon bukanlah handbag yg branded & mahal2 mcm korg punyer.hehe.Aku mmpu beli yg ni je.Ni pon aritu kakak ipar aku bg katalog yg byk2 tu, mase tu sbelum raya, mmg plan asal nk cari handbag raya lah kononya.Bile hati dah berkenan, order lah yg ni, yg sedihnyer, stock habis lah pulak.Tak dpt lah nak melaram mase hari raya.Mule tu dah cancel order dah, tp tup2 aritu kakak ipar aku ckp stock dah ade, dah ade kt die pon.die tanya aku nak tak.Mmg taknak dah pada mulanya, tp tba2 rase nak lah pulak..hahah..Tapi kan, perasam tak, handbag aku smua kaler hitam je kan, mmg suke pilih kaler selamat mcm tu .Mmg nk cari kaler lain jgak, tp pattern yg aku minat, smua ade 2 kaler je, hitam & putih,.Jadinyer no choice, aku pilih hitam jgaklah..Tu pon ramai yg berkenan, mak aku pon berkenan, gi kenduri pon, ramai yg tanya beli ktne, harga berapa?.Bile aku ckp harga RM75.90 je,smua tak caye..Ingat hrga beratus2 agaknya..Mcm lah aku ni byk duit sgt kan nk beli hndbag mahal2, biasanya aku beli yg RM25 tu je.Ade aku kesah...!!hikhikhik

10 comments:

  1. nadia suke betul picture nory yang dekat sidebar blog ni. yang pakai onner hitam shawl merah. cantik flawless gile. nory umur berapa? kottt2 kena panggil akak nory. ;p

    ReplyDelete
  2. alahai cite psl handbag, teringat la awin wat lwk ritu... x perasan, poket handbag koyak, g ioi mall, masuk kunci kete dlm poket. then, nk balik, incik tunang mintk kunci kete, awin cari2 x de :( . siap tonggeng lagi handbag tu, still x de...muka dh pucat memikirkan klu2 kunci tercicir dlm mall yg besar tu.. 1 jam gak mencari kunci kete. last2, baru perasan, kunci dh terlepas dari poket yg koyak, terselit dlm lapisan dlm handbag...hahahaha.kna perli ngn incik tunang, dh x mampu nk beli handbag yg x koyak ke?

    ReplyDelete
  3. @nadia ala...gmbar biasa2 je tu..hehe..tq...nory umur baru nk masuk 25 tahun...suku abad dah...tp muke mmg nmpak tua sikit, perangai je mcm budak2 sikit kdg2 tu...hehhehe..nadia plak umur bape?

    ReplyDelete
  4. @Cik Awin nory pon penah jd mcm tu, mmg cuak giler..pucat lesi muke..nory dhlah jenis cpt kelam kabut...habis berterabur isi dlm beg nory keluarkan smata2 nk cr kunci kete...hahahaa

    ReplyDelete
  5. noryyyy, nadia baruuuuu 23 tahun. *ceh, baruuu la konon.;p
    xpe kan kalau panggil nory je. senang boleh jadi geng. hehe.

    ReplyDelete
  6. cantik...brand apa ni??? kita pun sll bl warna selamat...=)

    ReplyDelete
  7. akak, kita sama la...=p xmampu nk beli mhal2..kang peragut aim kita plak...huhu...plg mhal pn rm80 kot...=p mostly handbag wrna hitam, putih n beige je...xbrani nk bgaya dgn hndbag colorful...

    ReplyDelete
  8. @nadia mudenyer nadia...patutlah cumell je..alaa tak kisah nk pggil ape pon,asalkan selesa..nory pon lbh selesa klu pggil nama je...nak pggil adik pon boleh...hahahaa

    ReplyDelete
  9. @pinky cael deon je yunk...hehe...beli dlm catalog..

    ReplyDelete
  10. @::CIK LYNN:: betul tu lynn..akak pon tak mmpu nk beli mahal2..yg ni pon, husband akak x bagi bawak klu gi kln tempat crowded, tkut kene ragut..hehe

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)