Followers

Friday, October 5, 2012

Carpet bulu-bulu

Susah betul nak cari alas kaki yg berbulu lembut bila dipijak, kaki rase tenggelam .Gebu gitu..Kalau ade pon harga kemain meriah lg kan.Yg kaya tokey carpet tu jgak.Yg smpot nk kuar kan duit, kitelah tu.hahaha..So, nk senang, nk jimat, x perlu kos, gune je ape yg ade.Contoh mcm karpet alas kaki aku  punyer ni, mmg gebu,smpai rase tak smpai hati nk pijak.Rase nk peluk ade lah.Boleh? heheeh..
Cian Laura, tak pasal2 nama die kena petik kt entry merapu aku ni.Sorry syg, gurau2 jeni..hehehe..Gile weyy, takkan aku nk pijak si laura ni kot,nk marah or tggi suara pon tak pernah taw..heheehe
gambar hiasan..*laura stella*

14 comments:

  1. betol la kak...carpet gebu2 tu mmg mahal...hari tu teringin nak beli yg kcik, bila tgk hrga, xpa la...letak balik..hehe

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...akak beli yg kecik je aritu, tu pon rm200++...giler cekik darah...hehe

    ReplyDelete
  3. ingatkan carpet gebu2..rupenye laura..hhahaha

    ReplyDelete
  4. kalu ini macam punya carpet bulus ek apun nak... hehehe.. tp wat pameran je takleh sapa pun pijak dia

    ReplyDelete
  5. cisssssss daku tertipu...ingt betul lah karpet...=P

    ReplyDelete
  6. @eKa nak ke eka? amiklah, ni bulus original punyer, kompom bukan tiruan..hehe

    ReplyDelete
  7. @pinky hehehe...ingatkan carpet betul ek...

    ReplyDelete
  8. Itulah 'carpet bulu' yang paling mahal kan nory!! hihihihi

    ReplyDelete
  9. @::EIDA:: haah, eida...ni lah carpet plg mahal skali..tak ternilai..hehe..

    ReplyDelete
  10. @::EIDA:: haah, eida...ni lah carpet plg mahal skali..tak ternilai..hehe..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)