Followers

Saturday, October 20, 2012

Beli Macaroon di Baker's Boy


Sape peminat Macaroons, angkat tangan..Eh apsal ko angkat kaki plak??haha..Aku baru je berjinak2 nak makan Macaroon ni, rase nyer not bad, tapi bagi yang tak suka manis, lupakan saja lah hasrat nk makan macaroon ni, sebab manissss sgt2..Tapi aku ni kuat manis, so, No sweatt lah...hehe..Cedapp ape, cume kalau makan byk2 boleh pening jgak lah..hadoii..


Macaroon ni ade 2 jenis kalau tak silap aku, tu yang ade jual kat Baker's Boy ni jela.Ada yg 1 kaler, ade yg marble kaler..(eh betul ke?)..Yg marble tu mahal sikit, sikit jela.Tak ingat berapa.Yang aku beli jenis biasa tu, ade kaler pink, hijau, kuning, kalerfull gitu..Suke3..Harga sebiji rm1.20..Tapi klu beli 5, Rm5 hengget je..murah tak??


Haa tu ade harga, yang marble punyer sebiji RM3.00...phewww...besa kaler je kot, rase same je..huh..Mak aku suka beli roti boy kat sini, yg perasa kopi tu..sedap jgak cicah ngan Nescafe or Milo..Nyummnyum...




Comell kan Macaroon ni, sayang nak makan..Dah lah sweettt, comel plak tu..ekekeke..Sape yg pandai buat lagi bagus, dapat buat banyak2,boleh bagi aku sikit..hehehe..


Selesai ber"shopping", posing plak dengan mak..Tgk sape yg beli banyak tu, sikit je tu sebenarnya, yang banyak dah sorok, kaber line sikit...hehehe

Klik link bawah ni ,kalau korang baik hati...TQ..


4 comments:

  1. wahhh. x pernah makan lg la. msti sedap kan :D

    ReplyDelete
  2. sejujurnya zie tak pernah lg makan :(

    ReplyDelete
  3. tak pernah try lagi macaron ni. first time try macaron daripada shangrila hotel. tapi tak kena dengan selera. manis sangat. hehe

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)