Followers

Wednesday, October 10, 2012

Rumah Idaman Qalbu

Lama dah nk cite pasal ni, tahun lepas kitorg pergi lawat rumah contoh kt D'island,Puchong ni.Kawasan baru yg baru nak membangun dgn rumah2 mewah harga juta2 riban.Mak aihh mmg teman tak mmpu lah, tengok smbil telan air liur jela..hukhuk..Rezeki aku cume rumah flat je.Syukur nory ,syukur..hehe..
Yg tak bestnya, tapak rumah tu bekas lombong yg ditimbus utk pembinaan rumah2 mewah tersebut.Nsb ko lah labu, rata2 yg beli mmg asal dr luar.Korg kena taw,Puchong ni suatu mase dulu kaya dgn lombong.Bukan takat lombong kecik2 taw, lombong yg besau2 tu arr.Seraamm mak..Tapi skrg Puchong dh smakin membangun dgn pesatnya shgga digelar bandar Hong Kong 2..Bangga lah sikit jd anak puchong..hahaha..
Jom ushar2 umah tantek kat bawah ni, 3 tgkat siap ade lif bagai.Umah flat aku pon xde lift taw..kelass kau jahh!!..Jakun plak aku kan..hahaha..Aku bila dah masuk umah tantek ni, terus lupa diri,buat mcm umah sndiri padahal umah contoh je der..Alaa bg lah aku nak verangann sikit..hehehe
konon2 mcm kat bilik sendiri lah tu...puihh

toilet die kemain lagi besaunyer...

bestnyer ade bathtub..




dining hall

ni lah rupa lift yg aku jakun kan sgt tu...


eksyen je tu..


nk gi shower jap..

alamak xde air lah plak..

merenung ke luar jendela

verangan jd big boss

lift die canggih tu..







bathtub besau...nak...nakk..



ni lagi over verangan ni.
Dah2, jom kita balik..Puas geledah satu umah tantek ni, kitorg lawat kawasan sekitar luar rumah plak..Syok ooo dpan rumah ade air pancut ,depan tasik plak tu.Padahal bekas lombong je..Pandai ko menipu aku ekk...huhu
tetiba meroyan kat tepi "tasik" tu..


dapat bergambar pon jadi lah..

eh hencem plak hubby kite ni kan...hahahaha

dating ngan cik patung..

11 comments:

  1. verangan pon xpe laa kan...

    bila la nak dapat umah sendiri mcm nie..
    best tu..

    ReplyDelete
  2. Serious cantikkkkk...sukenyeeeeee tp apsal mahal bebenorrrrrrrr..

    ReplyDelete
  3. @::EIDA:: mmg cantek eida, nory rase xnak balik je..hehe

    ReplyDelete
  4. @Falsya
    tu lah...mahal bebenor...1.5 million klu tak silap..kemain lagi..berpinar2 biji mate tgk hrga die...hehe

    ReplyDelete
  5. lawaaaaaa,paling best adaa lif,gila ah,hahaa

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)