Followers

Saturday, October 13, 2012

Ungu mata hitam ku

 
 
Giler awal aku bangun pagi ni, naik juling mata ni haa ko taw.Dahlah terlajak bngun, harini hubby keje pagi lah plak, kelam kabut bangun dgn menonongnya, melompat dr katil terkejut punyer pasal sbb ingatkan dah lmbat bebenor.Nsb baik lom terlambat, nasi tak smpat pon nk  jadi bubur..Ok itu xde kena mengena pon sebenarnya.hehe..Terus bersila smbil meng"iron" uniform hubby dgn gigihnya, walaupon mata mcm kene gam ngan seletep, tp uniform hubby tetap digosok dgn jayanya shingga menghasilkan site yg tajam mengalahkan pisau pemotong daging cap kiwi..*haha memandai je kau..Merepek meraban aku pepagi buta ni, mentang2 lah arini cuti.
Cuti2 pon, jgn harap ko boleh bersenang lenang nk bangun lmbat2 yer, smlm mak dah set appointment ngan aku pgi ni sbelum subuh eh tak, sebelum kul 8.30am mesti terpacak kat dpan pintu pagar umah mak, mak dah isytiharkan pagi ni nk belnja bekpes kat warung cik siah,auww lama tak bekpes ngan mak aku.Ghindu tetiba..ahaks..*bukan hari2 ke ko jmpa mak ko?..suka hati aku lah, mak aku kan..
 
Perasan tak tajuk entry mcm dah lari je, tang mane yg ungu mata hitam aku tuh? Klu nk taw mate aku dh nk rabak ni, akibat berblogwalking all the night mlm td, masuk tido kul 4pg, kul 5.30 dh terjaga.Percaya tak bila aku msuk bilik air basuh muka, terkejut tgk kat cermin, mata hitam aku dah bertukar kaler ungu.Giler ko tak terkejut.Hahah..Terkesima skjap menatap mata kaler ungu tu, walaupon aku tau tu ilusi optik semata2..Hahah tak dpt nk feeling lebih2.Hubby dah ketuk pintu bilik air.Adehh mimpi rupanya aku,tampor sikit pipi ni.Pangg!! amik ko, terus hitam balik mata aku..Eh tp mata aku dark coklat ok...hikhikhik...*nak jgak..

time ni gune contact lens kaler pepel..hikhikhik

3 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)