Followers

Sunday, October 7, 2012

Zizan Razak tewaskan Abg Aaron a.k.a AA

 
 
Sape tgk Anugerah Blockbuster smlm, fuhhh meriah carpet bile Abg Aaron melintas bersama isteri die yg cantek tu...Jeless iteww taw!! Eh tak jeles lah, iteww pon ade "Abg" jgk..Hubby iteww lah...Eh,eh nk ber"itew2" (kite) plak kan, lempang nak..hehe..Ok2, meh nk citer sikit pasal Anugerah Blockbuster yg bersiaran di saluran Astro Ria pukul 9 mlm td.
 
Rasanya ni pestime kot klu tak silap aku lah, Astro wat Anugerah yg boleh digelar berprestij jgk ni.Lbh kurang mcm Anugerah2 yg lain jgak mcm Anugerah Era, Anugerah Juara Lagu,Anugerah Industri Malaysia ,semua tu lah.Tema dorg mlm tu, colour blocking.Ade yg Stylo ade yg Uppss!!..Abg Aaron mmg sempoi hbis mlm tu, die turun je dr kereta lalu kat karpet merah tu, mate aku tertumpu kat kaki seluar die yg senteng tu, aku tak pasti tu gimik or fashion terbaru die.Wallahulam..Tapi bg aku agak unik jgak lah..haha..
 

Semalam yg menang paling banyak anugerah, yg banyak kali naik pentas, yg paling byk bawak balik duit & piala adalah director muda,Syamsul Yusof.Bangga plak aku tgk pencapaian die.Dato' Yusof Haslam mesti bangga dgn pencapaian anak die tu..Sejuk perut mak Syamsul ngandungkan die..hehe..

Abg Aaron plak kalah dgn Zizan Razak, utk pencalonan Hero terhebat.Dasyat gak Zizan ni ek, walaupon kuciwa sikit abg Aaron tak menang walaupon 3 pencalonan tu, tp takpelah, Zizan pon aku minat jgak.Mesti sbb aku tgk cite Hantu Kapchai aritu kot, tu yg die menang tu...wahahaha...Anyway , congrate Zizan..

 
 
 
 
 
 

2 comments:

  1. minat dua dua nih..masing2 ade kelebihan....

    ReplyDelete
  2. zizan makin top.. plus dia dah banyak berlakon.. tu yg makin ramai minat dia..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)