Followers

Friday, October 26, 2012

Selamat Hari Raya AidilAdha

Firstly, harini sempena hari raya haji , aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua rakan2 blog dan semua yg sudi menjenguk ke blog tak seberapa ni, walaupon tak pernah bersemuka, tapi aku dah jatuh sayang pada smua.Tak kisahlah korang tak sayang aku pon takpe..hehe..
Saat entry ni dipublish, aku mungkin dah sampai Kemaman, Terengganu.Yup!!! Raya Haji kalini aku ke Tganu.Kira macam holiday sekali lah ni.Actually, kami sekeluarga akan menginap di rumah Maklong aku kat sana.Maklong tinggal kat Pantai Dalam,KL.. tapi die ada beli rumah kat Tganu sbgai tempat persinggahan,memandangkan kampong paklong memang kat Kemaman.
Ini merupakan pertama kali Abi ikut ke rumah maklong kat Kemaman ni.Last aku pergi mase taun 2009, mase tu tengah hangat bercinta ngan Abi.hehe..Kalini dgn status baru jejak kaki ke sana lagi.Tak sabar nk main celup tepong kat tepi laut..Syokk nyer..
Doakan perjalanan pergi dan balik kami selamat yer.Buat semua, hati2 di jalanraya ok.Jaga2 terlanggar lembu kat tengah jalan plak.Persatuan lembu-lembu sedunia mesti tengah susun strategi nk lari dari medan "sembelih" ni..hahaha...Jaga-jaga taw..

1 comment:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)