Followers

Tuesday, October 30, 2012

Thanks Abi

Semalam Abi tak kerja, die lah yg hantar aku pergi kerja, nasib baiklah dia cuti, aku memang tak larat nak bawak kereta, dengan mengantuknyer, dahlah pukul 6 pg baru smpai umah, tido sejam dah kena bangun gi kerja plak..Sememeh je muka pergi opis, nak senyum pon tak larat.Achaner tu??
Balik dari kerja, Abi dah tunggu kat depan opis, syoknyer kalau ari2 camni..hehe..Malas nk drive sendiri..Singgah kejap kat rumah mak, sebab mak call suruh singgah ,papa ada buat bihun sup..Sedaaap giler bihun sop papa..Berselera aku makan.hehe..
Lepas dah kenyang, kitorang pon balik, tapi Abi ajak pergi beli barang dapur kat Carrefour.Aku pon ikutkan aje lar..Lepas dah beli2 semua kelengkapan dapur, kitorang jalan2 plak kat dalam Carrefour tu, lalu kat kedai handphone, Abi berhenti, konon nak cari tablet or ipad murah2, tapi takde kat situ.Pastu aku mcm ter"berkenan" plak ngan handphone samsung tu..Setelah puas belek2 sambil senyum2 ayat power.Abi tanya, "sayang suka tak kalau abg beli hanphone tu utk hadiah besday syg.? Mestilah suka, sape tak suka kan.Walaupon besday aku lagi 20 hari, tapi kalau nak bagi awal pon apa salahnya kan..hikhikhik...Last2 lepas sesi tawar menawar Abi pon bayar, dan secara automatiknya, aku dah dpt handphone baru.Merasa gak aku pakai smartphone.Abi cakap lepas ni, takdelah sayang tengok je org lain main smartphone, sbb syg pon dah ade..hehehe..sayangg Abi sangat2..
Thank you Abiii, i love you..
*Still kekok lagi nak guna phone ni, byk kena godek ni..hehe..Tak lama lagi khatam lah kot..hehe..

10 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)