Followers

Wednesday, October 31, 2012

Maajun Anggun Bestari

Pernah dengar Maajun Anggun Bestari, aku pernah taw jgak pasal maajun ni, cuma tak taw lebih detail pasal maajun ni je.Aritu mase pergi Kemaman, singgah rumah sepupu Abi, kebetulan isteri die , Kak ida ada jual Maajun ni, dia yang bagitaw aku tentang kelebihan maajun ni, aku pon tak teragak2 terus beli 3 botol sekali gus.Kak Ida cakap, kawan die berjaya pregnant lepas amalkan maajun ni.Tapi bagi aku yang first time nak makan ni, niat aku utk makan maajun utk stabilkan period aku dulu, kak ida suggest 3 botol utk aku regularkan piyed aku, pastu baru boleh pikir pasal pregnant.Betul jugak kan, sebelum nk preknan, kena lah suburkan rahim dulu, baru snang nak lekat.InsyaALLAH..
Dah macam2 aku makan, mcm2 aku minum, harap2 kalini ade rezeki utk kami...amiiinn...Nak taw apa kelebihan yg ada dalam Maajun Anggun Bestari ni...?
Khasiat-Khasiat Maajun Anggun Bestari

1- Merancang keluarga & merancang kehamilan
2-Merawat keputihan yang teruk
3-Mengecut dan merapatkan saluran peranakan
4-Membuang darah kotor atau toksin melalui darah haid
5-Menstabilkan hormon kewanitaan dalam badan (mencantikkan kulit)
6-Melancarkan aturan haid setiap bulan
7-Melancarkan perjalanan darah
8-Melawaskan pembuangan air besar
9-Kawal kolesterol dalam darah
10-Mencantik dan menegang payudara
11-Menambah tenaga
12-Merapat hubungan suami isteri


Kandungan yg terdapat dalam MAB

1- Kacip fatimah
2- Serapat
3- Senduduk
4- Inai 
5- Manjakani
6-Madu
7-Jintan Hitam
8- Habbatussauda

Cara makan 

1- Mula makan botol pertama pada hari 3, 4  atau 5 period.

2- Makan 1 biji sekali sehari samaada pagi atau malam setiap hari selama 21 hari.Selepas habis, rehat selama 7 hari dan selepas itu sambung makan botol kedua tanpa menunggu period datang.

3- Bagi yang tidak didatangi haid boleh terus makan tanpa tunggu period datang.

5 comments:

  1. Kawan ida makan MAB ni.. memang untuk stabilkan period.. memang berkesan sbb MAB ni macam pil perancang jugakkk.... Goodluck nory! Ada kesan positif bagitau ye! mana tau ida tergerak hati nak try.. heeeee

    ReplyDelete
  2. haah die sebenarnya mcm pil perancang, tp die berkesan jgak utk stabilkan piyed..nory cuba dulu..nak stabilkan piyed yg bengong ni dulu,harap2 ok lah..tgh tggu piyed dulu ni...hehe

    ReplyDelete
  3. 1st time dengar nory.nanti try, jgn lupa review tau

    ReplyDelete
  4. nory cuba dulu 3 botol...insyaALLAH nnt nory buat review..

    ReplyDelete
  5. sayangggg,
    semoga berjaya and semoga semua urusan kita dipermudahkan olehNya, amin! :)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)