Followers

Wednesday, October 3, 2012

Friskies Murah


Tadi sblum lunch adik aku mesej, ayat mesej die mmg xleh blah.."Laura dah separuh mati ni, mohon beli makanan dia.".Huh..sentap rase hati, cian anak aku tu msti tgh kebulur.Aku terlupa nk beli mknan die smalm, lgpon smlm aku balik lmbat ikut hubby pi betulkan kete abg aku yg tersadai kat depan bank depan IOI tu.Lepas dh repair kete, sggah makan plak ngan mak aku, sembang2 smpai kul 12mlm, baru lah kitorg balik umah, mase tu dah kompom2 lah Speedmart 99 dah tutup kan.Takkan plak aku nk pi ketuk pintu Speedmart tu mlm2 buta.haha..Siang tu plak aku check mkanan Laura ade lagi, cume tggal sikit jela,cukuplah utk 2 kali makan lg.Tp takdan rupanya, kuat mencekik Laura ni skrg,.Hihi..takpe2 yg penting die sihat.Walaupon kuat tido & pemalas sikit.hihi



Laura ni jenis memilih sikit klu bab makanan, cmne pon die nk Friskies jgak.Bagilah jenama lain yg sdap2 & mahal  pon die tak hingin, takat amik bau & blah gitu jela jwbnya.Friskies pon bukan semua jenis die makan, faveret die Ocean Fish je.Klau yg flavour lain, muke dah seposen je.Merajuk takmau makan.Gerammm aku..Friskies ni klu main beli je, mmg rabak poket.Kdg2 harga bleh cecah smpai 18hggit utk 1.5kg je, dah same rege ngan susu anak.Hurmm, tp skrg aku dah jumpa hrga yg plg murah.Kat Speedmart 99., kt situ baru RM14.25 utk 1.5kg..Tp taktaw lah klu ade tempat lain yg lg murah, tapi setakat ni situ lah hrga plg murah aku penah jumpa..


Lunch td, Laura ratah ayam goreng je dulu.Friskies dah pesan suruh hubby belikan td.Nsb baik die balik awal arini, klu tak mau masuk wad kecemasan anak aku yg sekor ni...aduiiiyaii..


6 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)