Followers

Thursday, October 18, 2012

Make Over yg hover


Arini nk kongsi sikit pengalaman aku meng"over"kan muka org,atau erti kata yg lain, menconteng arang ke muka, eh bukan2..menconteng kaler2 kat muka org.Aritu, tetiba je dtg mood rajin nk mekap muka org.Aku ni mmg lah tak expert sgt nk mekap2 muka org ni, stakat conteng muka sndiri tu, bolehlah dr takde kan.Tp xde lah smpai boleh merubah wajah seseorang tu jadi mcm Neelofa ke, Fazura ke, Izaara ke..hehe..Alaa takat nk nmpak comel sikit tu boleh lah kot..

Model tak berbayar ni aku import khas dari Nepal...ahhaha...gurau2 je, ni adik aku lah.Tak sama ke ngan muka aku..Ok Fine!! Die lagi shantekk, tp aku lg shomell...ahhh sudahhh..hehe..Ni gmbar die before di mekapkan, Ni kalau die taw aku upload gmbar ni, mmpos aku kena "Bang" ngan si Jenglot ni..hehe..Tp ok what? xdelah huduh sgt kan..



Ok dah tgk kan wajah die sebelum di transformasikan, skrg meh tgk wajah die lepas ditransformkan oleh tgn tak berbedung aku ni..hahaha..Dia request nk mekap mcm Nora Danish..Ala2 smokey eyes gitu, tp disebabkan eye-shadow cap pasar malam punyer, kaler hitamnya tak berapa nk hitam sgt lah...Tp oklah tu..Tak dapat mcm Nora Danish, dpt ala2 Lindsay Lohan pon jadi lah...hahaha...betul ke aku spelling nama minah omputih tu ek..? Gulp..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Taraaaaa!!!!!! 




Tantek tak adik aku? haa dah cntik baru nk ngaku adik...ahhaha..Maaf kan hamba penunggu gua.


Macehhh!!!

10 comments:

  1. wauweee...nmpk lain la...pndai2

    ReplyDelete
  2. hehe...tak cukup pandai lg...ni baru mekap tang mata je...lain2 kena belajr lg lah..hehe

    ReplyDelete
  3. wahhh. kak nory ada bakat jd mak andam. haha.

    ReplyDelete
  4. wahhh...lawa! terer awak make up :)

    ReplyDelete
  5. @anna alaui hehe..tak pndai sgt pon sbenarnya...sje je try2..

    ReplyDelete
  6. @yaya ade ok2,,,nnt akak mekapkan yaya ek..ade berani???hehe

    ReplyDelete
  7. @Zie Madini nory belom terer lg ni...byk kene blajar lg...takat nk conteng2 tu bolehla...hehe

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)