Followers

Wednesday, October 10, 2012

Sedapnya anak dara ni tido.

Setiap hari time lunch, aku balik umah mak aku, lgpon anak aku si Laura tu kan tggal ngan mak aku.Time lunch jela pon dpt jenguk2 anak dara aku yg sekor ni.hehe.Nk lepas rindu dendam, tp balik lunch semalam, tgk die tgh membuta lg, tak bangun2, adik aku kate die tido lame dari pagi.Ambioo kemain sedap lg tido nyer, die dgr aku balik, die bangun jap mintak makan.Lepas mkn, tgk dah hilang, rupanya sambung tido balik.Kemain lg tido terlentang mcm orang plak, tak sedar diri tu kucing...haha..Aku masuk bilik adik aku, tgk die tgh terkangkang tido, aku selimutkan die.Lagi lena lah die tido.Haishh...Laura...Laura..
Sempat plak die menggeliat tu..

Amboiii bahagianya tidor tak hengat dunia

mimpi apa lah tu



Letak mercun sebelah telinga die pon , belum tentu die nk bangun..

5 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)