Followers

Sunday, October 14, 2012

Sarapan apa pagi ni?


Aku ni jenis yg tak amik sarapan.Kecuali weekend, klu hubby pon cuti, barulah aku amik brekpes.Biasanya, hubby yg rajin wat sarapan ni.Taw2 je dah tersedia smua atas meja.Tak smpat nk menolong, last2 tolong buat air je,takpon tolong2 goreng cekodok atau nugget je..hehe..Kdg2 tu kitorg jarang bekpes kt rumah, biasanya pg2 kitorg gi pekena roti canai atau nasi lemak.Alaa sesekali dpt bekpes sama2 kan.Hari biasa mane nk smpat pon, hubby klu keje pagi, kul 5.45pg dah gerak dr umah, mmg tak dan nk sarapan bersama pon.huhu..So,weekend jela mase yg ade utk bekpes togede2..hikhikhik..

Arini hubby keje, so, aku mmg tak bekpes pon, aku mkn sekali ngan lunch nnt je trus.Tak selera plak nk mkn sengsorang..hukhuk..Harini tghari ade knduri sepupu kawen, tak payah masak lah jawabnya.Itu aku suka..hahah..


2 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)