Followers

Thursday, October 11, 2012

Baju Nikah/ Tunang untuk disewa


Aku dah wat keputusan untuk menyewakan baju yang aku pakai mase bertunang 2 tahun lepas.Dari terperuk kt dlm almari,adalah lebih baik aku open utk disewa.Manelah taw ada yg berkenan.Tapi baju ni simple2 jela,sesuai utk majlis bertunang, nak gune utk nikah pon boleh.Kaler pink peach..Tak terang sgt, and sweet lah jgak..hehe..Aku beli ready made kat Semua House, size nye S-M..Boleh alter kalau tak muat.

Sorrylah klu gmbar tak memuaskan,time ni gune camera compact je..huhu
Aksesori semua bukan aku punyer, smua mak andam yg punya,baju je aku punyer.Baju ni baru sekali je aku pakai,betul2 mase bertunang 2 tahun yg lepas.Lepas tu terus terperap kat dlm almari.




Pasal harga jgn risau, sgt2 berpatutan.Dan sgt sesuai bg mereka yg berbajet rendah utk majlis bertunang, kalau bajet besar tu, jgn lah sewa ngan aku, segan lah aku, baik korg sewa kat butik or tempah sendiri,mesti lg mengancam kan.hehe..

Berminat ke? Kalau berminat atau ade kenalan ke sedara mara ke yang nak bertunang/nikah,dan tgh mencari2 baju sewa murah2 bolehlah contact aku yer..Jgn segan2..hehe..Penghantaran area puchong/damansara/P.Jaya/putrajaya/subang/shah alam,InsyaALLAH aku boleh hantar kan tnpa sebarang caj tersembunyi..hehe..

Email kat aku yer klu berminat, jgn lupa taip besau2 kat subject "SEWA BAJU TUNANG/NIKAH"..Bukan ape, email aku tu penuh ngan notification ntah pape, takut terlepas pandang plak nnt.Tak pon contact aku kt FB je..(tgk kat sidebar tu)..

Email : elfekluz1921@gmail.com



9 comments:

  1. Ida punya baju pun terperuk je dlm almari.. ntah nak buat ape.. sewakan? hhmmm..... jual? hmmm..... recycle jadik baju lain? maybe! HAHA

    ReplyDelete
  2. Kite punye baju tunang n nikah semua wat yg boleh recycle balik...hehehe...kurusnye husband nory time nie....

    ReplyDelete
  3. cantik.. kite punya bj nikah dh bg mak andam sblh rumah sewakan. ntah sape la muat masa zaman kuruih tu.. hehehhe

    ReplyDelete
  4. @::EIDA:: tu la pasal, sbb dah lama terperuk lah, nory sje open utk disewa...sbb aritu ade yg nk sewa, tp jauh sgt kt kedah nun...terpksa tolak...kang tak pasal2,die buat harta plak...hehe

    ReplyDelete
  5. @Falsyakurus kan...skrg badan hubby dah mcm di pam2..kahkahkah

    ReplyDelete
  6. @watyz nory pon dah tak muat nk pakai kain baju ni...ketatt giler kt punggung...hehe

    ReplyDelete
  7. baju tunang & nikah zana pun terperuk dlm almari.. hehehehe..

    cantik la baju Nory ni.. sweet!

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)