Followers

Thursday, October 25, 2012

Dating kat kedai mamak SK Corner


Cerita dah basi, tapi nak cerita jugak.Tak kira...tak kira..Weekend lepas kitorang kaum2 hawa dan 2 org budak encem sarapan kat kedai mamak biasa kitorang selalu lepak tu.Mak, kak yati, danny & awish.Sementelah para2 suami kami keluar mencari rezeki, kami kaum bini2 perkasa ni melepakkan diri, mengenyangkan perut di SK Corner..

Kitorang mencekik dengan lahapnya, sebab masing2 memang tengah kelaparan, dengan angin yang sepoi2 mencium-cium pipi ni arr, menambah kan lagi selera aku untuk membaham semua makanan.Kalau makan kat sini, aku suka order roti telur, sekali dua keping aku baham.Tengok perut lah kan..hehe..Mamak tu pon terkejut dengar aku order 2 keping..haha..


Yang anak2 buah aku plak sibuk main game kat Tab maing2, kelass ko!! Anak buah lg advance dr mak sedara, mak sedara pon gune henpon cap ayam je ni arr..hahah..


Mamak ni pon nak enterprame jgak, femess lah mamat ni lepas ni..Ade rupa Rajanikan tak?hahah..Memang sebijik muka Shah Rukh Khan...punyer jiran..hehe..Sape2 berminat,cepat isi borang...Laku mcm goreng pisang panas ni..haha


Behave giler dak Awish makan.Sopan je..Padahal, die lah budak plh tak reti dok diam...hahaha


Kak yati and mak mertuanya (mak aku lah tu) tengah layaannn habis..Sedap sangat ke? hoho


And last sekali, layann gambar tuan tanah kedaung ngan mak kesayangan die...taraaa....!!Dah..dah...jom balik..




7 comments:

  1. wahh jambunya abang encem yang tengah makan tu. rambut lurus! :P

    ReplyDelete
  2. wah sampai dua keping roti telur.. bnyk tu..

    ReplyDelete
  3. sis suka gak lepak kedai mamak masa keje duluair yg diorg buat mmg sedap.hehe

    ReplyDelete
  4. sis suka gak lepak kedai mamak masa keje duluair yg diorg buat mmg sedap.hehe

    ReplyDelete
  5. rasa da jatuh hati kat awish CUTE!@

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)