Followers

Saturday, October 6, 2012

Toner Muka Syahirah

 
 


Tetiba rase nk review pasal produk penjagaan muka.Alaa kulit muka aku ni takde lah cntik mane pon,aku pon bukanlah rajin benor nk jaga bagai nk rak, tgk org lain yg rajin jage muka siap bermasker2 bagai, krim mlm lah ,krim sianglah, nk jgak mcm tu, tp semua tu kena pikir tang bajet nyer jgak.Aku benasib baik sbb dikurniakan kulit muka yg tak demand, cukup skadar gune pencuci muka sabun papaya hrga RM3.90 yg tahan hmpir 2bulan.hahaha..jimat kan?

Bab lain mmg aku tak amik berat pon, krim2 muka ke,smua dah tak gune dah.Tapi aku still setia ngan Toner Syahirah ni.Agak2 klu pihak Syahirah terbaca ni, die pilih tak aku jd duta produk??ahaha..takyah nk perasan ek,Nory..Rentikan lah angan2 mak jenin ko tu..

Sbb ape aku setia sgt ngan Toner ni?Sbb dulu mase sebelum kawen punyer cerita lah kan, kulit aku ni kering sgt, paling tak best time pakai bedak compact tu, mesti nmpak jelas kekeringan kat kulit muka aku ni.Aku taw ni mesti sbb aku tak makan sayur ni.Ok fine!!! Mmg aku tak mkn sayur pon, sbb tu kulit tgn & kaki aku very the sensitif, nyamuk gigit sikit je habis merah2, pastu mula lah start menggaruk, last2 sndiri yg tension bile tggal kesan or parut kat tgn or kaki.Eeee menciiii taw..!!!

Mase tu aku puas lah dok cari krim2 yg sesuai utk rawat kekeringan kulit muka aku ni.Semua x jalan beb, mybe kulit muka aku mmg x leh respon ngan krim2 muke ni kot.Sehingga lah satu hari tergerak hati nk try gune toner Syahirah ni.Terbaekkk wok!! terbukti berkesan.Lepas dari tu lah, aku terus setia bersama toner syahirah ni.Yg penting, hrga die sgt reasonable dan tahan lama.Tak caya, korang cubalah..

See ya!!!!
 

2 comments:

  1. skg men hentm pki ap terbeli. x bp rjin sgt..huhu

    ReplyDelete
  2. samelah...nory pon tak rajin nk jaga muke...toner ni pon tahan dkt 3 bulan...nsb baik...hehe

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)