Followers

Saturday, October 20, 2012

Jom ke Bengkel Kecantikan dengan Neelofa


Haha...tak habis2 dengan Neelofa je aku ni kan.Nk kata minat sgt tu, takdelah smpai fanatik sangat.Tapi memang aku tak nafikan aku suka tengok muka die yg tantek tu..Selain Neelofa,aku minat Izaara Aishah jgak taw..Comell kan dorang berdua.

Aku ada terbaca kat Majalah Wanita aritu, tu pon kakak ipar aku yg bagi taw, sbb sebelum ni aku pernah cakap dengan kak yati (kakak ipar), nak ajak die pergi mane2 kelas mekap.Entahlah,sekarang ni tetiba rasa nk belajar mekap plak.hehe..Tetiba je kan..Kitorg pon servey2 lah sapa2 yang ade anjurkan Kelas mekap ni.Kebetulan terbaca plak dalam majalah, harga pon reasonable taw.RM40 je..Tapi tak taw lah kalau ade kos2 tersembunyi plak kan.ZulFazli pulak tu yang ketuai anjuran tu siap ade Neelofa lagi sebagai artis undangan.Kelasss kau jahh..!!


Haa percaya tak, siap dapat beg cenderahati lagi,Bagi aku lah, kalau betullah hrga nye RM40, mmg berbaloi2 sangat, sebab rata2 yang aku servey,even takde artis fofular pon boleh cecah RM250 sekali sessi taw..Mahal kan..Tapi yg ni aku pon tak berani cakap jgak, takut mana lah taw ade caj2 tersembunyi karang, aku plak yg kena "bang"..Huhu..


Aku excited nak join ni, tunggu kak yati call karangkraf dulu tanya betul tak harga tu..Kalau betul, apa tunggu lagi...Jom kita serbu...Oh yer, produk yg digunakan untuk Bengkel tu adalah AVON..Ok ape ,AVON..=)

See Ya!!!

kalau korang baik hati, klik link bawah ni...TQ..

http://www.says2.com/my/noryzoulkefle/specials/lifebuoy-global-day.

4 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)